Autor |
Zpráva |
Sargon
|
Předmět příspěvku: Sargonova fabia II Napsal: sob kvě 16, 2009 7:46 pm |
|
|
Zkušený NXák |
|
Registrován: ned úno 18, 2007 9:12 pm Příspěvky: 244
|
navazu na predchozi vlakno camecy... camecu vystridala fabka 1,2 rv 2004, s moturkem 40kw a v uplne zakladni soc vybave (nj, pred krizi, stala jeste solidni penizky) no a ted je na case opet obmenit vozovy park a od dubna mam ve vyrobe fabii II..
zde zvolena prodlouzena zaruka na 4roky (vzdy se muze hodit)
moturek 1,2 - 51kw (htp) 12v (motor jen kvuli spotrebe, protoze motory 1,4 zerou 7l/100, 1,6ky zerou od 8mi litru nahoru - to skodovka trosku zaspala vyvoj s motorama, kdyz si vzpomenu na nxko, se stejnym vykonem motoru, jako motor od skodovky a spotreba krasnych 5,2l/100)
vybava:
takova ta klasika.. central, el. okna, el. zrcatka + rozmrazovani, predni sklo s pruhem (proti slunku), zatmaveny zadni sklo, klima, construct, abs, esp, pal.pc, batoh ridice spolujezdce + bocni, vysk. stav. sedadlo.
no a mela by z fabriky vyjet do konce kvetna v cervene barve
a upravy bych rad po dovci (pokud i po ni zbudou nejaky prasule) a to od milotecu, opet jen decentne a bohuzel letos zustane na plechacich, celkem to vyprazdni kapsy
_________________ 100nx, 204km/h - 5900rpm
GA16DE
fabia I (40kw)
fabia II (51kw)
|
|
|
|
|
wossik
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob kvě 16, 2009 9:24 pm |
|
|
Site Admin |
|
Registrován: stř lis 15, 2006 1:19 am Příspěvky: 2373 Bydliště: skoro Brno
|
Gratuluji k nové Fabii. A? dobře slou?í a jsi víc spokojený ne? s minulou...
A copak plánuje? od Milotecu? Myslím, ?e tam je sortiment velmi solidní, nemluvě o veeeeelmi hezkých spojlerech na Fabie...
_________________ Neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí.. Japan power - Nissan 100NX GTI targaFrench comfort - Renault Laguna II 1.9dci
|
|
|
|
|
Sargon
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 8:13 am |
|
|
Zkušený NXák |
|
Registrován: ned úno 18, 2007 9:12 pm Příspěvky: 244
|
dik =)
Tak milotec ma celkem slusny vyber, co se tyce lehkyho stylingu, tak jednak mracitka (ale jeste zvazuju nad presunem blinkru primo do svetel (pokud to bude mozny) aby se pripadne zaridili plna mracitka (nez ta,ktera nabizi milotec - jen cast - kvuli blinkrum)), takze pokud by slo o presun blinkru, jednalo by se asi o vlastni navrh mracitek, dale opet zmena masky (sice jeste neni RS, ale je tam od milotecu), rovnez podspojler (ale to by byla jedna z poslednejsich variant) a pak mrizky na nahrazeni stavajicich, ono pres rok pribudou v nabidce milotecu jiste dalsi upravy, pripadne i narazniky, tak tam bych volil nejaky jiny styl, nez ten zakladni, protozte ten zakl. je fakt obyc a moc tomu nepomuze ani ten difuzor zadniho narazniku... no a rad bych jeste letos dal "A" a "B" sloupky do barvy vozu a to firmou, co dela folie na casti karoserie..ale to se jeste uvidi
_________________ 100nx, 204km/h - 5900rpm
GA16DE
fabia I (40kw)
fabia II (51kw)
|
|
|
|
|
Bucis
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 10:50 am |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned led 25, 2009 3:50 pm Příspěvky: 849 Bydliště: Varnsdorf-city
|
_________________ Nejdůležitější je hmotnost...
|
|
|
|
|
wossik
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 11:12 am |
|
|
Site Admin |
|
Registrován: stř lis 15, 2006 1:19 am Příspěvky: 2373 Bydliště: skoro Brno
|
Bucis píše:
Neboj, Sargon to je?tě neví, ale máme pro něj nachystanej tuning... Mám doma navíc logo nissanu, tak bude mít místo loga ?koda...
_________________ Neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí.. Japan power - Nissan 100NX GTI targaFrench comfort - Renault Laguna II 1.9dci
|
|
|
|
|
Sargon
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 12:26 pm |
|
|
Zkušený NXák |
|
Registrován: ned úno 18, 2007 9:12 pm Příspěvky: 244
|
Bucis: kdyby ted mel nissan neco vzhledove obstojnyho, tak bych opet zustal u nissanu, ale bohuzel me nabidka nissanu nezaujala (vyjma nissanu gtr ale to uz je jina cenova relace )
_________________ 100nx, 204km/h - 5900rpm
GA16DE
fabia I (40kw)
fabia II (51kw)
|
|
|
|
|
mr.ninja
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 12:55 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř pro 13, 2006 4:18 pm Příspěvky: 413 Bydliště: UHERSKE HRADISTE
|
Gratuluji k fabii II. Tohle auto hodně překvapilo v automobilových závodech ( samozřejmě s jiných motorem a tak), hlavně při rally, kdy s ním porazily v?echny francouzské značky a díky tomu si udělala ?koda dobrou reputaci a zároven reklamu.
_________________ NO FEAR
|
|
|
|
|
Brouček
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 1:54 pm |
|
|
Člen klubu |
Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm Příspěvky: 2583
|
Fobie jde docela slu?ivě osspojlerovat.
|
|
|
|
|
Sargon
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 2:11 pm |
|
|
Zkušený NXák |
|
Registrován: ned úno 18, 2007 9:12 pm Příspěvky: 244
|
mr.ninja: ano, a pristi rok by mela prijit do fabii nabidka "noveho" motoru, zejmena pro RS (konecne "poradnej motor" a to tusim pro rs 1,4tsi (tsfi - 110 - 125kw) ale mozna jsem si to spletl to uz by konecne byl ve skodovce "poradnej" motor... protoze to, co vydava ted za motory je "slabota", vykony, co maj motory skoda v roce 2009 mely japonsky motory uz v 90' letech skoda, ze skoda tak zaspala dobu (ikdyz tedy skoda v 90' letech mela taky poradny motory, ale holt byla jina doba a motory byly bohuzel zavrzeny - viz. historie automobilky skoda a jejich projektu a prototypu, co se vyrobily)
Broucek: jj neco se uz na F2 vyrabi, jen ceny jsou jeste slusne vysoko, ale ono to snad casem sleze dolu
kdyby tak v ty fabce byl motor ga16de ci sr20de to bych si chrochtal...
_________________ 100nx, 204km/h - 5900rpm
GA16DE
fabia I (40kw)
fabia II (51kw)
|
|
|
|
|
Japo
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 9:40 pm |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon črc 09, 2007 8:03 pm Příspěvky: 1435 Bydliště: Brno
|
čau draku taky té? gratuluji jina ktvé bejvalé NX u? jezdí ale docela je tam dost oprav
_________________ Maximalka zatím 235 KM/H ale jelo by víc
|
|
|
|
|
Sargon
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 18, 2009 4:21 am |
|
|
Zkušený NXák |
|
Registrován: ned úno 18, 2007 9:12 pm Příspěvky: 244
|
Japo: tak auto stalo pul roku, navic bylo za cenu poloosy jsem rad, ze uz jezdi opravy na nem byly planovany, ale po tom, co se stalo s tou poloosou, uz jsem to neresil...proto taky koupe co "nejnovejsihoch" aut..vyhnout se pripadnym investicim do oprav
v?ak ja nenamitám vubec stím se musí počitat ale ty zadní tlumiče jsou pěkně v prde.... ale jinak je to krása konečně jsem si odzkou?el targu mafie nazul jsem na to kola ti co jsem měl na 2.0 a je?tě nějakej ladaček a bude to ok
_________________ 100nx, 204km/h - 5900rpm
GA16DE
fabia I (40kw)
fabia II (51kw)
|
|
|
|
|
Thomas17
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 18, 2009 2:08 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: čtv čer 12, 2008 10:54 am Příspěvky: 1319 Bydliště: Sloupnice
|
taky blahopreji k novemu vozu..
Ale jestli te muzu o neco poprosit strhni to HTP !!! nebo taky jednou muzes od nekoho slyset hele HTP "Hovno to pojede" to je takova skratka pro tyhle fabky.... nic proti....
Ale hlavni je aby to slouzilo a kdyu se rika tomu HTP - hovno to pojede... tak ono kdyz se to rozjede tak to pak je dcl svyzne auticko
|
|
|
|
|
janinka
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 18, 2009 2:40 pm |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pát kvě 02, 2008 12:22 pm Příspěvky: 1494 Bydliště: Sokolov
|
Také se připojuji a gratuluji ke koupi.
|
|
|
|
|
Sargon
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 18, 2009 7:49 pm |
|
|
Zkušený NXák |
|
Registrován: ned úno 18, 2007 9:12 pm Příspěvky: 244
|
Thomas: onaceni motorizace tam nebude, stejne jako na te, co mam ted.. at si rika kazdej kdo chce, co chce o motoru htp.. me je to fuk... a kdyz se to nekomu nelibi, tak az si bude kupovat fabku,at si tam nacpe motor dle libosti, me je to fuk
_________________ 100nx, 204km/h - 5900rpm
GA16DE
fabia I (40kw)
fabia II (51kw)
|
|
|
|
|
ferda
|
Předmět příspěvku: Re: Napsal: úte kvě 19, 2009 7:37 am |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned pro 03, 2006 1:04 am Příspěvky: 1809
|
Sargon píše: Bucis: kdyby ted mel nissan neco vzhledove obstojnyho, tak bych opet zustal u nissanu, ale bohuzel me nabidka nissanu nezaujala (vyjma nissanu gtr ale to uz je jina cenova relace ) ono je podstatný že nissan už je vlastně renault,japonskou kvalitu vystřídala francouská problematika,takže buď starýho ošoupanýho japonce nebo nový a spolehlivě nestabilní auto,ve vysledku si nakonec všichni koupíme pasata v naftě
|
|
|
|
|
|