|
|
100 NX klubFórum klubu majitelů a příznivců Nissanu 100 NX |
|
Autor |
Zpráva |
wossik
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob bře 07, 2009 8:04 pm |
|
|
Site Admin |
|
Registrován: stř lis 15, 2006 1:19 am Příspěvky: 2373 Bydliště: skoro Brno
|
Jojo, nedá se říct, ?e ten motor je nepovedenej. Svým způsobem zvládne neskutečné kousky. Na druhou stranu kdy? se jeho ?ivotnost srovná s motory v NX, a? to jsou GA16ky, tak SR20, tak ta ?ivotnost je úplně jinde. Ale je to i tím, ?e 100NX je takový spí?e pohodový spor?áček na léto, který se dá pou?ívat ka?dý den. Zatímco 200SX je spor?ák vylo?eně na blbnutí a tak hodně těch motorů potřebuje opravy. To stejné i Supra, třeba MKIII v 3.0 turbu prý měla nemoc, ?e skoro pravidelně po 200 tis. odcházela klika... Ale dosti o japonských autech, a? z toho nevznikne flame.
Faktem je, ?e je jasné, ?e Tajwan potřebuje něco finančně dostupného, tedy tak do 30 tisíc, co? reálné pak je z těch sportovních aut fakt auta typu Swift GTI, 100NX, CRX (ale spí? ty slab?í verze, ne Vtec), pak samozřejmě některé osvědčené evropy - R19 1.8 16v, Kadett GTI, atd. Prostě takové ty auta, co v této cenové kategorii jdou sehnat. Koupit 200SX, Supru, Eclipse atd. za tyhle peníze, ani? by člověk musel dělat něco jiného, ne? údr?bu, to asi by se nepovedlo...
Ka?dopádně jsem zvědav, co nakonec u Tajwana vyhraje a s jakým autí se pochlubí pří?tě...
_________________ Neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí.. Japan power - Nissan 100NX GTI targaFrench comfort - Renault Laguna II 1.9dci
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob bře 07, 2009 9:02 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
Vossiku...,jses velikej diplomat...,dovolil jsem si vyjadrit jenom svuj nazor...,ja jse s autama bavim jako s veteranama....,koupis strep a udelas z nej hezkou vazu...,i kdyz za drahy penize,ale o tom to je...
|
|
|
|
|
Bucis
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob bře 07, 2009 11:28 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned led 25, 2009 3:50 pm Příspěvky: 849 Bydliště: Varnsdorf-city
|
sxcar píše: pozor pozor,neni to pravda,ten motor je jeden z nejlepsich,de o to ze kazdejk curak co to auto ma,snim neumi zachazet,tojest olej si meni kdy chce dava tomu coud hned po startu,proste neumijou se ktomu motoru chovat a ten motor jim to vrati.dalsi vec vnitrnosti toho motoru sou schopni vydrzet az 300 koni.ukaz mi kolik motoru tohle dokaze.a navycty auta maj uz par tisic nalitano,priklad moje bila s13 ma najeto 240 tisic,byla pouzivana kazdej den,jen diky tomu ze se onej majitel staral jak mel tak furt skvele jezdi a dovede furt natrit par desitek auticek.TAK POZOR CO PISES
není nad atmosféru...
_________________ Nejdůležitější je hmotnost...
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 12:08 am |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
Zmente kluci temat...,k nicemu to nevede...!!!
|
|
|
|
|
sxcar
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 12:30 am |
|
|
NX maniak |
|
Registrován: ned črc 08, 2007 5:58 pm Příspěvky: 296 Bydliště: BRNO
|
Bucis píše: sxcar píše: pozor pozor,neni to pravda,ten motor je jeden z nejlepsich,de o to ze kazdejk curak co to auto ma,snim neumi zachazet,tojest olej si meni kdy chce dava tomu coud hned po startu,proste neumijou se ktomu motoru chovat a ten motor jim to vrati.dalsi vec vnitrnosti toho motoru sou schopni vydrzet az 300 koni.ukaz mi kolik motoru tohle dokaze.a navycty auta maj uz par tisic nalitano,priklad moje bila s13 ma najeto 240 tisic,byla pouzivana kazdej den,jen diky tomu ze se onej majitel staral jak mel tak furt skvele jezdi a dovede furt natrit par desitek auticek.TAK POZOR CO PISES není nad atmosféru... z atmosferou nedosahnes toho co z turbomotorem
_________________ nikdy nerikej nikdy
|
|
|
|
|
wossik
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 12:46 am |
|
|
Site Admin |
|
Registrován: stř lis 15, 2006 1:19 am Příspěvky: 2373 Bydliště: skoro Brno
|
STOP! O výhodách a nevýhodách atmosfér a turbomotorů si mů?eme povídat v pokecu o autech, ale ne v tajwanově profilu.
_________________ Neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí.. Japan power - Nissan 100NX GTI targaFrench comfort - Renault Laguna II 1.9dci
|
|
|
|
|
sxcar
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 1:46 pm |
|
|
NX maniak |
|
Registrován: ned črc 08, 2007 5:58 pm Příspěvky: 296 Bydliště: BRNO
|
kazdy ma svoje,atmosfera je spolehlivejsi ale nedosahnes snim takovej vykon jak z turbomotorem,mrkni na marata z CRx bez turba by ten vykon nemel.tod muj nazor
_________________ nikdy nerikej nikdy
|
|
|
|
|
wossik
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 2:17 pm |
|
|
Site Admin |
|
Registrován: stř lis 15, 2006 1:19 am Příspěvky: 2373 Bydliště: skoro Brno
|
sxcar píše: kazdy ma svoje,atmosfera je spolehlivejsi ale nedosahnes snim takovej vykon jak z turbomotorem,mrkni na marata z CRx bez turba by ten vykon nemel.tod muj nazor
To jo, bez turba by z té 1.6ky vymáčkl kdy? hodně, tak 250 koní, to je tak mo?ná strop, i kdy? odborníci na přesněj?í čísla jsou jiní.
Ale zase kdy? si vezme? staré americké muscle car, které dokázaly z atmosfér (při pou?ití velkého objemu) vymáčknout taky naprosto nádherné výkony...
Ka?dé má něco do sebe, jak říká?, atmosféry jsou spolehlivěj?í (je tam méně věcí, které se mů?ou pokazit a taky vět?inou s nima lidi nejezdí jak "prasátka"), zatímco turbobenzíny jsou častěji vyhoněné a tím pádem v hor?ím stavu a odcházejí rychleji, proto?e turbo(benzíny) si pořizujou lidi kvůli výkonu a blbnutí...
_________________ Neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí.. Japan power - Nissan 100NX GTI targaFrench comfort - Renault Laguna II 1.9dci
|
|
|
|
|
sxcar
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 7:02 pm |
|
|
NX maniak |
|
Registrován: ned črc 08, 2007 5:58 pm Příspěvky: 296 Bydliště: BRNO
|
ano napsal si to dobre muscle car,ale kdo by tady zivil ty 6 litry nebo kolik to ma obejm,
_________________ nikdy nerikej nikdy
|
|
|
|
|
Japo
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 10:05 pm |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon črc 09, 2007 8:03 pm Příspěvky: 1435 Bydliště: Brno
|
ho?i ho?i co se tady pí?e rudolfo jak pí?ou tady ostatní 200sx za 30 to fakt né jsou stra?ně naročné na motory a na turbo tam je uplně někde ta udr?ba jinde a u 200 se fakt vyplatí připlatit jeliko? se pak do toho nasype stra?ně moc vídim to u bratra a má pravdu co pí?e jinak k tomu výkonu kdy? je turbo tam je vykon uplně někde jinde aji ti upravy je to prostě o nečem jiném ně? atmosféra. a u těch aut kolem 30 jak se tu pí?e crx ale to nevím za 30 to taky nebude ?adnej supr stav!! jinak bych to vyděl na primeru,sunnyho,100nx, mazdu mx, alfu 146,swift apod
_________________ Maximalka zatím 235 KM/H ale jelo by víc
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 10:32 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
...ja i tak stojim za svym nazorem...,turbo je jenom turbo...
|
|
|
|
|
Bucis
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 08, 2009 11:04 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned led 25, 2009 3:50 pm Příspěvky: 849 Bydliště: Varnsdorf-city
|
myslím, ?e celá věc je o tom kdo chce a nechce a hlavně jak často investovat do auta....
jestli?e má? atmosféru, tak prostě jezdí?, jakmile má? něco v turbu, tak je to o přístupu, údr?bě a jak často s tim lítá?...
já mít dvoukilo a mazlit si ho, tak s nim asi nebudu jezdit do práce, abych s nim dělal za dva roky GO! a mo?ná proto má Miris dvoukilo na víkendy, nemám pravdu Míro?
Jinak v?e nej dodatečně k svátku
_________________ Nejdůležitější je hmotnost...
|
|
|
|
|
sxcar
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 09, 2009 9:49 pm |
|
|
NX maniak |
|
Registrován: ned črc 08, 2007 5:58 pm Příspěvky: 296 Bydliště: BRNO
|
Bucis píše: myslím, ?e celá věc je o tom kdo chce a nechce a hlavně jak často investovat do auta.... jestli?e má? atmosféru, tak prostě jezdí?, jakmile má? něco v turbu, tak je to o přístupu, údr?bě a jak často s tim lítá?... já mít dvoukilo a mazlit si ho, tak s nim asi nebudu jezdit do práce, abych s nim dělal za dva roky GO! a mo?ná proto má Miris dvoukilo na víkendy, nemám pravdu Míro? Jinak v?e nej dodatečně k svátku nemas pac uz sem snim jezdil 3 tydny dene do prace .diky
_________________ nikdy nerikej nikdy
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 09, 2009 10:15 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
Nejde o kazdodenni jezdeni...,jde o spusob jezdeni...,kdyz jse chces jenom vyblaznit prdlajs ti pomuze jestli je to atmosfera nebo turbo,penize vrazis do obojiho...Pokud nekdo jezdi kazdy den do prace a setri motor i vuz,nema toho boha aby za rok nebo dva cinil novou investici...
|
|
|
|
|
|
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|