Autor |
Zpráva |
Brouček
|
Předmět příspěvku: Rozebrání přístrojovky Napsal: čtv kvě 28, 2009 5:28 pm |
|
|
Člen klubu |
Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm Příspěvky: 2583
|
Ahoj.Kdo poradí jak bez poškození a utržení a přelomení a pod. vymontovat přístrojovku a hlavně panel co je ovládání topení?Nesvítí mi tam tlačítka a tak bych chtěl vyměnit žárovky.Myslím že Jorys je na radu ten správný odborník.Někde to tu možná napsané je ale já to nenašel.Dík.
|
|
|
|
|
Gravity
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: čtv kvě 28, 2009 7:36 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: sob zář 08, 2007 5:34 pm Příspěvky: 2035 Bydliště: Bystrice nad pernstejnem
|
co se tice mtopeni tsk vlsdnr msd ten stredni panel a ten odelas tak zte za popelnikem mas 2 sroubky a nad<radiem taky palubovka pry drzi jejak od motoru pod tema plastama
|
|
|
|
|
ferda
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: čtv kvě 28, 2009 9:21 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned pro 03, 2006 1:04 am Příspěvky: 1809
|
PO POVOLENÍ ŠROUBKŮ BUDEŠ STEJNĚ MUSET POUŽÍT HRUBOU SÍLU ABY SI TO ODCVAKNUL,NENI TO ZROVNA MOC PŘÍJEMNÝ
|
|
|
|
|
Bucis
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: pát kvě 29, 2009 3:44 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned led 25, 2009 3:50 pm Příspěvky: 849 Bydliště: Varnsdorf-city
|
jestli to má NX-ko to nevim, ale šrouby by měly být i v prostoru pod stěračovýma motůrkama, takže abys to pak nepáčil a ono to tam nedrželo ještě za ně, mrkni se...
_________________ Nejdůležitější je hmotnost...
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: pát kvě 29, 2009 3:47 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
Neni pristrojovka i castecne lepena...?
|
|
|
|
|
Brouček
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: pát kvě 29, 2009 3:49 pm |
|
|
Člen klubu |
Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm Příspěvky: 2583
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: pát kvě 29, 2009 3:51 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
Tak to jsem asi jedinej,co ma pristrojovku lepenou kanagonem...
|
|
|
|
|
Brouček
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: pát kvě 29, 2009 4:29 pm |
|
|
Člen klubu |
Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm Příspěvky: 2583
|
Tě ho půjčili a tak jsi lepil.
|
|
|
|
|
vitr
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: sob črc 31, 2010 10:03 am |
|
|
Fanda NX |
|
Registrován: sob pro 05, 2009 2:01 pm Příspěvky: 21
|
Tak jsem se konočně rozhoupal a chystám se vyměnit přístrojovku za druhou co už mě leží doma nějakou dobu Tak se chci zeptat kolik kde co a v jakém počtu musím odšroubovat aby něco neurval prosím ?
|
|
|
|
|
ferda
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: sob črc 31, 2010 2:04 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned pro 03, 2006 1:04 am Příspěvky: 1809
|
začni ze středním panelem,pak spodky palubovky,musí se sundat tachometr,hůř pujde odcvaknout od náhonu je tam málo místa,pokud nemáš už elektrický pak jsou taky šroubky pod předním sklem je tam plastová krytka kastlík se sundá tím že ho otevřeš a přetáhneš doraz přes palubku nejdřív na jedné a pak na druhé straně,kastlík pak vysí pouze na pantech,tam jsou plastové kolíky které jenom vymáčkneš všechno to drží na samořezných křížových šroubech a je jich tam celkem dost hlavně nic nervat silou,když to nepujde tak určitě ještě někde bude šroubek hodně štěstí a pak napiš kolik šroubků ti zbylo
|
|
|
|
|
vitr
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: sob črc 31, 2010 9:46 pm |
|
|
Fanda NX |
|
Registrován: sob pro 05, 2009 2:01 pm Příspěvky: 21
|
Huh dík za radu. Jak to tak čtu tak to bude chtít minimálně půl dne čas a velkou skleničku na spojovací materiál
|
|
|
|
|
Gravity
|
Předmět příspěvku: Re: Rozebrání přístrojovky Napsal: ned srp 01, 2010 6:30 am |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: sob zář 08, 2007 5:34 pm Příspěvky: 2035 Bydliště: Bystrice nad pernstejnem
|
ferda píše: začni ze středním panelem,pak spodky palubovky,musí se sundat tachometr,hůř pujde odcvaknout od náhonu je tam málo místa,pokud nemáš už elektrický pak jsou taky šroubky pod předním sklem je tam plastová krytka kastlík se sundá tím že ho otevřeš a přetáhneš doraz přes palubku nejdřív na jedné a pak na druhé straně,kastlík pak vysí pouze na pantech,tam jsou plastové kolíky které jenom vymáčkneš všechno to drží na samořezných křížových šroubech a je jich tam celkem dost hlavně nic nervat silou,když to nepujde tak určitě ještě někde bude šroubek hodně štěstí a pak napiš kolik šroubků ti zbylo presne jak pise ferda je jich tam dost kdyz sem odelaval wossikovi tak me to chvily dalo a tachometr je nejlepsi 1 odpojit v prevodovce
|
|
|
|
|
|