Registrovat    Přihlásit se    Fórum    Hledat    FAQ

Obsah fóra » Servis » Technika a servis




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 9:51 am 
Offline
Nováček

Registrován: stř pro 09, 2009 9:47 am
Příspěvky: 15
[color=#0000BF]Zdravim, mozno blba otazka ale Nissan 100NX velmi nepoznam a mam v plane jeden kupit. Ma 100NX 2,0 GTI samosvorny diferencial? Viem ze by mal mat... dalej sa chcem spytat ake s nim mate skusenosti ci funguje, ako funguje ci ho bolo treba nejako repasovat???
Dikes[color=#0000BF]
[/color][/color]


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 9:53 am 
Offline
Člen klubu

Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm
Příspěvky: 2583
miroo píše:
[color=#0000BF]Zdravim, mozno blba otazka ale Nissan 100NX velmi nepoznam a mam v plane jeden kupit. Ma 100NX 2,0 GTI samosvorny diferencial? Viem ze by mal mat... dalej sa chcem spytat ake s nim mate skusenosti ci funguje, ako funguje ci ho bolo treba nejako repasovat???
Dikes[color=#0000BF]
[/color][/color]

Ahoj.Tak 100nx má pohon předních kol a co by mělo fungovat?


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 10:03 am 
Offline
Nováček

Registrován: stř pro 09, 2009 9:47 am
Příspěvky: 15
...no či Nissan ma a či funguje "samosvorny diferencial" ?


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 10:49 am 
Offline
Člen klubu

Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm
Příspěvky: 2583
Mrkni na tohle.http://nissan4u.com/parts/100nx/el_b13/ ... tration_1/


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:16 am 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 1754
miroo...,napis odkial si....


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:20 am 
Offline
Nováček

Registrován: stř pro 09, 2009 9:47 am
Příspěvky: 15
Som zo Svateho Jura (kusok od Bratislavy).
Inak ten obrazok mi velmi nepomohol :-))) nenasiel som tam nic co by zvysovalo svornost diferencialu, ale aspon mam dobry link na Nissan Parts


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:28 am 
Offline
Člen klubu

Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm
Příspěvky: 2583
Mrkni na tohle.
NX1600 bylo založeno na standardním motoru 1.6L který využíval Nissan Sentra (kód motoru GA16DE), a NX2000 využívalo motoru 2.0L SE-R model (kód motoru SR20DE). V severní Americe se tento sportovní vůz prodával od roku 1991 do 1993 a jako každý vůz i v současnosti i Nissan NX mel své konkurenty ve své době a těmi hlavně byli Mazda MX-3 a Honda CR-X. Roku 1995 bylo NX nahrazeno modelem 200SX a NX bylo vyráběno ještě pár let, ale už pouze v jiných zemích
NX2000 model mel par mechanických vylepšeni oproti svému SE-R sourozenci. Melo vetší brzdy a více agresivní pneumatiky na širších 6-ti palcových kolech (195/55VR-14 s 14x6" koly oproti druhému modelu, který měl 185/60HR-14 na 14x5.5”). Brzdy NX2000 jsou běžným upgradem na trhu pro B13 Sentru SE-R. NX2000 taky mělo mezi sedadly opěrku na ruce, větší dvoujádrový a lehce nižší výšku auta oproti SE-R. Nicméně [[targa (auto)|targa]] střecha (T-top) na NX2000 spolu s mechanickými vylepšeními způsobila ze auto bylo o něco málo těžší než SE-R.
NX2000 se svoji lehkou vahou, tuhou kostrou a diferenciálem omezujícím prokluz, byl považován za jedno z nejlépe ovladatelných aut s náhonem na přední nápravu své doby. V roce 1992 magazín Road & Track zahrnul NX2000 do testu světově nejlépe ovladatelných aut proti takové konkurenci jako například Acura NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda Miata a Lotus Elan


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:30 am 
Offline
Člen klubu

Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm
Příspěvky: 2583
Ale toto je popsáno o verzi pro Severní Ameriku.O Evropě jsem nic nenašel.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:37 am 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 1754
...musis kupovat prave 2.0...?1.6. je omnoho viac...


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:39 am 
Offline
Nováček

Registrován: stř pro 09, 2009 9:47 am
Příspěvky: 15
...no prave ze toto som cital na wikipedii, len je to pisane o NX2000 a neviem aky je rozdiel medzi NX2000 a europskymi modelmi. Podla mna by nemusel byt ziadny, len som si to chcel overit tu kedze tu ste specialisti na 100NX :-) Najlepsie by to bolo vyskusat, jedno koleso na povrch z nizkou adheziou (idealne na lad alebo sneh) druhe na asfalt a skusit sa rozbehnut a sledovat ako sa to bude tvarit... bez samosvoru by malo hrabat len to kolo co je na snehu a auto by sa malo tazko (ak vobec) rozbehnut


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:39 am 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 1754
Mas uz vybrate konkretne auto...?


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:41 am 
Offline
Nováček

Registrován: stř pro 09, 2009 9:47 am
Příspěvky: 15
preco myslis ze 1,6 je viac? v com je lepsia? mam uz jedno auto vyhliadnute... take cierne :-)


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:43 am 
Offline
Člen klubu

Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm
Příspěvky: 2583
miroo píše:
...no prave ze toto som cital na wikipedii, len je to pisane o NX2000 a neviem aky je rozdiel medzi NX2000 a europskymi modelmi. Podla mna by nemusel byt ziadny, len som si to chcel overit tu kedze tu ste specialisti na 100NX :-) Najlepsie by to bolo vyskusat, jedno koleso na povrch z nizkou adheziou (idealne na lad alebo sneh) druhe na asfalt a skusit sa rozbehnut a sledovat ako sa to bude tvarit... bez samosvoru by malo hrabat len to kolo co je na snehu a auto by sa malo tazko (ak vobec) rozbehnut

Abych se přiznal,nějak jsem toto neřešil a vždy jsem se rozjel.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:46 am 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 1754
miroo na slovensku sa dvojlitraky daju spocitat na prstoch jednej ruky...


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorny diferencial
 Příspěvek Napsal: stř pro 09, 2009 11:55 am 
Offline
Nováček

Registrován: stř pro 09, 2009 9:47 am
Příspěvky: 15
no tak to bude jeden z tych z tej jednej ruky :-)
a preco myslis ze 1,6 je lepsi ako 2,0?


Nahoru 
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Obsah fóra » Servis » Technika a servis


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

 
 

 
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Český překlad – phpBB.cz