Autor |
Zpráva |
lukasy59
|
Předmět příspěvku: klikovka Napsal: ned úno 01, 2009 9:47 pm |
|
|
Člen klubu |
Registrován: úte zář 16, 2008 6:24 pm Příspěvky: 29
|
Nevite kde se da upravit tepelne klikovka??? chci snizovat hlavu tak nechci ji hned za pul roku menit
|
|
|
|
|
ferda
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon úno 02, 2009 9:30 am |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned pro 03, 2006 1:04 am Příspěvky: 1809
|
to jsem je?tě nesly?el tepelně upravit klikovku a rozhodně bych to ani nezkou?el material je kovaný a zu?lechtěný a pokavad to dá? do kalírny do pece tak to vy?íhá?,tím pádem to změkne a zkroutí do vrtule,stim sni?ováním hlavy bych to nepřeháněl kolikrát se to mine učinkem,sni?uje se v řádu desetiny milimetu,tak?e stačí třeba ni??í těsnění pod hlavu,ale nečekej ?ádný nárůst výkonu
|
|
|
|
|
tajwan
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon úno 02, 2009 10:28 am |
|
|
Člen klubu |
Registrován: sob lis 18, 2006 1:14 pm Příspěvky: 1174 Bydliště: Hradec Králové
|
ferda píše: to jsem je?tě nesly?el tepelně upravit klikovku a rozhodně bych to ani nezkou?el material je kovaný a zu?lechtěný a pokavad to dá? do kalírny do pece tak to vy?íhá?,tím pádem to změkne a zkroutí do vrtule,stim sni?ováním hlavy bych to nepřeháněl kolikrát se to mine učinkem,sni?uje se v řádu desetiny milimetu,tak?e stačí třeba ni??í těsnění pod hlavu,ale nečekej ?ádný nárůst výkonu jestli bjde jen o snizeni hlavy tak ma ferda pravdu... pokud jdes ment i vacky tak si kup i novy klikovky pze ti to pak stejne prd vydrzi...na ebay toho maji habadej a jestli na to nemas penize tak do toho radsi moc nestourej..
_________________ NISSAN 100NX 2.0 GTi...Již čtvré NX v mém vlastnictví
|
|
|
|
|
lukasy59
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon úno 02, 2009 10:44 pm |
|
|
Člen klubu |
Registrován: úte zář 16, 2008 6:24 pm Příspěvky: 29
|
ferda píše: to jsem je?tě nesly?el tepelně upravit klikovku a rozhodně bych to ani nezkou?el material je kovaný a zu?lechtěný a pokavad to dá? do kalírny do pece tak to vy?íhá?,tím pádem to změkne a zkroutí do vrtule,stim sni?ováním hlavy bych to nepřeháněl kolikrát se to mine učinkem,sni?uje se v řádu desetiny milimetu,tak?e stačí třeba ni??í těsnění pod hlavu,ale nečekej ?ádný nárůst výkonu
no snizeni hlavy udela dost je to zmena kompresniho pomeru tim padem vetsi tlak na pist a nemalej vliv i na zivotnost klikovky tepelne se urcite upravuje to vim ale presnej nazev pro to neznam cementace to neni vsechny klikovky jsou tepelne upraveny
a u nissana je kovana nebo lita??
|
|
|
|
|
Bucis
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 04, 2009 5:16 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned led 25, 2009 3:50 pm Příspěvky: 849 Bydliště: Varnsdorf-city
|
ferda má recht, hlava se sni?uje v desetinách a to ti zajistí i ni??í těsnění, je to nejjednodu?í varianta jak zvý?it kompresi...jinak bacha na to, jsou to citlivý a namáhamý zále?itosti, který pak mů?ou při vysoký zátě?i hodně zazlobit nebo zkolabovat a to je pak zpravidla na výměnu motoru
_________________ Nejdůležitější je hmotnost...
|
|
|
|
|
Jinoch
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 04, 2009 5:40 pm |
|
|
NX maniak |
|
Registrován: pon bře 10, 2008 9:43 am Příspěvky: 449
|
Klikovku musí? dát novou, pokud chce? tyhle úpravy... Ona u? je jednou kalená a při dal?ím tepelným opracování se zkroutí a u? to nevybrousí?... Jedině novou, nebo ji dát na generálku do specializovaný firmy a tam ti řeknou, jestli to snese, nebo jestli je u? na prd
|
|
|
|
|
ferda
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob úno 07, 2009 1:20 am |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned pro 03, 2006 1:04 am Příspěvky: 1809
|
kalákoliv kliková hřídel je kovaná neni mo?ný aby byla odlitá,při lití v materialu vznikají pory a dutinky a v případě klikové hřídele je toto nepřípustné,při sní?ení sice vznikne vět?í komprese ale musí? ktomu přispůsobit zbytek,nevim přesně co v?echno se musí udělat ale kdysy jsem měl mbéčko to mělo sní?enou hlavu snad o milimetr ba snad i víc a nedalo se to pomalu ani nastartovat,jelo to jak trakař z kopce,podle mého názoru sní?ení hlavy má vliv pouze tehdy pokud je upraveno více částí a motor je k tomu přispůsoben
|
|
|
|
|
ferda
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob úno 07, 2009 1:25 am |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: ned pro 03, 2006 1:04 am Příspěvky: 1809
|
u ?kodováckech motorů jsem zkou?el různý fígle a v?dycky to ?lo do hoven,princip v?ech motorů je stejný jenom ?e u ?kodováckýho je nasledná ?koda ve stokorunách u jiných je to mnohonásobně vy??í
|
|
|
|
|
jagy
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob úno 14, 2009 12:35 am |
|
|
NX maniak |
Registrován: čtv dub 10, 2008 4:48 pm Příspěvky: 257
|
Klikovku nech seriovou, vydrzi. Kdyz chces vyssi kompresi, tak dej jine pisty, nesnizuj hlavu. Protoze jak snizis hlavu a das tam vacky, tak se ti to lehce potka. Nehlede na to, ze snizenim hlavy ani nebudes mit prehled jaka je komprese a klidne to na BA95 znicis. Takove "upravy" fakt nepochopim, co tu nekoho vubec napadne.
Jeslti chces vetsi vykon, tak res
- svody
- vyf. potrubi 57-63mm
- vacky
- kvalitni sani
- naladit ECU
|
|
|
|
|
|