Autor |
Zpráva |
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: ned lis 15, 2009 7:25 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
nic jineho jsem od tebe necekal...satane...,jak valis...?
|
|
|
|
|
Brouček
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: ned lis 15, 2009 7:30 pm |
|
|
Člen klubu |
Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm Příspěvky: 2583
|
Jsem doma,chodím na pracák a je mi fajn.Jinak práce mám víc než v bývalé práci a za jednou takové peníze.Od úterka jezdím do Berouna dělat střechu.
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: ned lis 15, 2009 7:34 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
|
|
|
|
Brouček
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: ned lis 15, 2009 7:57 pm |
|
|
Člen klubu |
Registrován: ned pro 16, 2007 4:48 pm Příspěvky: 2583
|
To ale dělám melouchem.Hlavně že ještě pracák pošle pár korun a platí zdravotní a sociální.
|
|
|
|
|
mr.ninja
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: ned lis 15, 2009 9:13 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř pro 13, 2006 4:18 pm Příspěvky: 413 Bydliště: UHERSKE HRADISTE
|
To mylan: keby sa ti nahodou niekedy podarilo dat namiesto 5w ze das 10w tak to nevadi, ale uz nesmies davat 5w - tohle je pravidlo z 90. let, pokud pravidelně vyměnuješ olej a motor je v dobré kondici, tak můžeš klidně dát z 10w na 5w ( dnešní oleje jsou mnohem kvalitnější a jsou tam super přísady). Důležité jsou specifikace oleje ACEA a API. A k tomu označení - třeba TOTAL QUARZ 7000 je 10w/40 a je to syntetika. Ale jinak samozřejmě s tebou souhlasím, s tím přechodem jineho oleje, tohle jsem taky řešil a zabýval jsem se tím dlouho.
_________________ NO FEAR
|
|
|
|
|
mylan
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: pon lis 16, 2009 2:05 am |
|
|
NX maniak |
|
Registrován: ned bře 02, 2008 5:02 pm Příspěvky: 985 Bydliště: sr20de
|
tak tak, je to ze nesmis ist z horseho na lepsi, ale osobne si tak isto myslim ze v dnesnej dobe z 10w mozes prejst na 5w acea a api je americka a europska norma (specifikacia)
_________________
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: sob pro 12, 2009 12:48 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
Vcera sme si s manzelkou udelali kratkou projizdku NK-em,aby si na autak zvykla a aby vedela jake ma mouchy...Ujeli sme asi 800 km a dneska v poledne prijeli...Poprve se mi stalo neco,s cim sem nepocital...Kdyz se radilo z 5 na 4,chcipnul motor,ale jak se vyslapla spojka.znovu motor naskocil.Udelalo to vicekrat a jenom pri tech uvedenych stupnich...Cim to je ?
|
|
|
|
|
rudolfo
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: sob pro 12, 2009 5:01 pm |
|
|
Člen klubu |
|
Registrován: stř lis 26, 2008 6:21 pm Příspěvky: 1754
|
Zapomnel sem dodat,ze na chvilku pri zhasnuti motoru jse rozvitila kontrolka oleje i baterky a to nejvic na 3-5 sekund...Olej byl menen a baterka je nova...
|
|
|
|
|
wossik
|
Předmět příspěvku: Re: NX-RUDOLFA Napsal: sob pro 12, 2009 5:44 pm |
|
|
Site Admin |
|
Registrován: stř lis 15, 2006 1:19 am Příspěvky: 2373 Bydliště: skoro Brno
|
Pokud ti chcípl motor, tak je normální, že se ti rozsvítí kontrolky. Je to jako při startování, když máš klíče na druhém stupni.
Jinak proč to chcípá při podřazování a navíc jen z 5 na 4 mě momentálně nic nenapadá. Na jiných kvaltech to neudělalo? Že by ti třeba nedržel volnoběh?
_________________ Neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živí.. Japan power - Nissan 100NX GTI targaFrench comfort - Renault Laguna II 1.9dci
|
|
|
|
|
|